tag:blogger.com,1999:blog-35842491.post2944502834528375479..comments2023-06-11T10:19:33.888+02:00Comments on Richard's geneaweblog: Het fenomeen 'ranglijstje'Richard Keijzerhttp://www.blogger.com/profile/14581468008749508146noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-35842491.post-6710847281324883022013-02-10T09:41:54.968+01:002013-02-10T09:41:54.968+01:00Ik zie het probleem niet. Die sites geven de Gesch...Ik zie het probleem niet. Die sites geven de Geschiedenis Online Prijs publiciteit en krijgen daar op hun beurt publiciteit voor terug. Win-win-situatie.<br /><br />Voor het toesturen van reclame moet je expliciet toestemming geven.Maarten van der Meerhttp://www.vernoeming.nlnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-35842491.post-61525338751146635972013-02-09T15:05:37.335+01:002013-02-09T15:05:37.335+01:00Twee maanden om te stemmen is absurd lang. De kand...Twee maanden om te stemmen is absurd lang. De kandidaten krijgen er wel publiciteit voor terug, en daar gaat het toch om, laten zien waar je mee bezig bent, waardering zoeken en krijgen voor het vele (vrijwilligers) werk.<br />Maar wat is er gebeurd met de meeste winnaars van vorig jaar? http://tinyurl.com/a8q4kcr Als een vakjury een keuze maakt, vinden zij dat de Beste; de Publieksprijs is een kwestie van stemmers ronselen, meeste stemmen gelden. Inderdaad appels en peren maar uiteindelijk zal de winnaar zeggen 'de beste heeft gewonnen'.<br />PS je hebt zelf een vakje aangevinkt voor het tijdschrift/reclame.<br />Ludmilla van Santenhttps://www.blogger.com/profile/02997265857539015272noreply@blogger.com